Prekių pristatymo sąlygos

Užsakytos prekės, esančios sandėlyje Vilniuje, pristatomos per 2-4 darbo dienas, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo ir apmokėjimo būdo. Užsakytos prekės, kurių nėra sandėlyje Vilniuje, pristatomos per 12-14 dienų (tokios prekės elektroninėje parduotuvėje turi prierašą "pristatymas per 12-14 dienų). Prekes pristato vieni iš siuntų pristatymo paslaugų lyderių Lietuvoje  - DPD Lietuva kurjeriai. Prekes galima atsiimti ir patiems, UAB Aeropolis nepriklausomame Volvo autocentre, Turgelių g. 1, Vilniuje.

Tam tikrais atvejais, dėl didelio apkrovimo, oro sąlygų, pristatymas gali vėluoti 1-2 darbo dienas. Tokiu atveju su Pirkėju susisiekia Parduotuvės atstovas ir informuoja apie galimą vėlavimą, suderina galimą pristatymo adreso pasikeitimą ir kitus klausimus. 

Kurjeris pristato prekes darbo dienomis, nuo 08:00 val. iki 18:00 val., Pirkėjas privalo užtikrinti, kad prekių pristatymo metu, nurodytu adresu būtų asmuo, galintis priimti prekes. Jei po prekių užsakymo, pasikeitus aplinkybėms, pirkėjas negali užtikrinti prekių priėmimo nurodytu adresu, privalo informuoti apie tai Parduotuvės administraciją.

Jei prekes pristatantis kurjeris, dėl kliento kaltės, nurodytu adresu nerado kam pristatyti prekių, su pirkėju yra derinamas naujas pristatymo laikas. Pakartotinis pristatymas atliekamas ne daugiau kaip vieną kartą. Kurjeriui neradus gavėjo antrą kartą, prekės gražinamos į Parduotuvės biurą. Tokiu atveju su Pirkėju susisiekia Parduotuvėst atstovas ir aptaria naujas pristatymo sąlygas, pristatymo išlaidas šiuo atveju apmoka Pirkėjas, jei Parduotuvės administracija nenusprendžia kitaip.

Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Parduotuvės administraciją jei:

1) negavo prekių praėjus 30 valandų nuo užsakymo būsenos pakeitimo į „Išsiųsta“, jei pasirinktas pristatymo būdas - kurjeris.

2) prekes pristatantis kurjeris elgiasi nepagarbiai, yra netvarkingos išvaizdos;

3) pažeista prekės pakuotė. Pastebėjus, kad pristatytos prekės pakuotė pažeista, Pirkėjas privalo tai pažymėti kurjerio prekių pristatymo važtaraštyje. To nepadarius, Parduotuvė atleidžiama nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimo, kuris atsirado dėl pažeistos pakuotės;

4) pakuotėje esanti prekė yra sugadinta, nepilnos komplektacijos, arba ne ta, kurią Pirkėjas užsisakė.

 

Dėl išsamesnės informacijos apie pristatymą susisiekite su mumis el.paštu: rokas@aeropolis.lt arba telefonu +370 616 00098.